Helt underbart!!

Denna helgen har varit kanon, börja med fredags, utång med folk från dalby.. riktigt skoj men måste erkänna att Hipp var inget för mig direkt.. Tyvärr.. Tur att det finns andra ställen i malmö!! Liten bild därifrån!!



Linda och jag! 


Igår fyllde min pappa 60 år så det blev middag hos mina föräldrar men vi gick hem tidigt för att man var ju lite sliten!
Men på dagen var vi ute hos svärföräldrarna för att hämta Julia och bilen..
Där tror jag hon blev smittad av farmor som mådde dåligt för i natt vakna hon flera gånger av att hon var täppt i näsan och ögonen rinner och helt förstörd.. Hela dagen idag han varit gnällig.. tyvärr ska dem igenom alla virus..=( det gör så ont när dem mår dåligt!! Orolig att inte är öroninflammation eller något.. Nu vaknar hon varje halvtimme sen sju tiden gråtandes.. Får se hur det blir i natt!

I morse var det Lundadubbeln, spela med Rickard OH, och det gick bra men nära att vi inte vann.. 1000kr var blev de så man klagar inte!! Sen nu ikväll blev de friskis och solning med Döma.. Mycket trevligt!!

´Är så nöjd med livet just nu.. Allt är på topp! Kärleken kunde inte vara bättre och har så roligt med alla vänner!!

Hörs och störs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0