Huvudvärk...

Har precis varit inne och lagt Julia, och inte ett ljud från henne, så hon var nog trött.. och klockan är 19.15.. trötte.. Hon har varit hos mormor nästan hela dagen, kom hem för en liten stund sedan..
I morse efter att jag lämnat Julia, blev de frukost hos Emma, i deras nya lägenhet.. Tycker de är så roligt, man kan studera alla som går in och ut från systembolaget mittemot hehe =) Alkisar och pensionärer som går in och ut mellan 12 och 14 tiden... Snacka om att ha lite och göra!! I love it!!
För dem som handlar på järnåkra, akta er, för handlar ni där så vet vi om de=) hehe

Idag var det träff med kirurgen, trevlig och rolig sådan. Operation kommer vara i Landskrona och den kommer vara nu till våren innan sommaren. Han skulle flytta fram mig i kön så det inte finns risker för inflammation i bukspottkörteln, för då kan de ta veckor innan man är helt återhämtad. Går man för länge med gallsten så händer de att man kan få inflammation, men det skulle vi undvika..
Spänner mig varje gång jag ska till en läkare, så fort jag kommer därifrån slappnar jag av och jag får huvudvärk.. suck, den sitter i fortfarande..
Joa jobbar över som vanligt.. och han är fortfarande inte hemma.. Tradigt..

Julia gick idag utan gåstolen, räcker att man håller henne i händerna så går hon.. Hon är så söt!!
Blir stolt min bebis har blivit så stor!!

Imorgon väntar stan med Zandra och Emma, handla vårjacka till Garbriella och present till mackan, även något fint till mina nya leggins=) Hoppas på fint väder, idag visa temp 12 C.
Riktigt skönt!!

Ikväll börjar lyxfällan!!

Hej hopp gummi snopp!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0