kl 6..

Det var tiden när Julia ville upp i morse.. Kanske inte så konstigt tanke på att hon somna 18.30 igår, hon var så trött att det var nästan omöjligt att hålla henne vaken. Satt och somna i mitt knä..
Man blir ju inte så glad av att gå upp så tidigt men sen får man tänka på att gå och lägga sig tidigt för man vet att hon vaknar efter 11,5 timme.. Sen nu när Våren är här och solen skiner på morgonen så är det faktiskt inte så jobbigt.. =)
Igår var det säkert 15 grader i solen, jag gick utan jacka som sagt men ändå cykla kvinnor förbi mig i termobyxor och vinterjackor... Tror inte folk vågar klä av sig när solen kommer fram för då blir dem sjuka.. fast det är dem redan innan om de cyklar i termobyxor när det är så varmt!
Kvällen igår var ganska skön, var så trött så vi satt hemma och kolla på lyxfällan.. Sen tappa joa upp ett bad till mig.. =) klara inte av mer än tio min, var lite för varmt!!
Imorgon smäller de, jag har inte börjat städa och vet inte var jag ska börja, men funderar på att lämna de tills imorgon innan matchen.. Någon som har ett extra bord som är lätt och ta med? hehe
Vi blir 17 st =) stackars tjej hehe.. för dem som läser min blogg är välkomna halv sju=)
Idag blev de en runda till systemet och det ska bli 13 grader varmt idag!!
hörs senare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0