Melodifestivalen!

Medans jag sitter och väntar på Tobbe och Yasmine ska komma skriver jag här...
Igår var jag på Nova en stund med Linda, lika skoj att träffa henne varje gång.. Köpte absolut ingenting... Man kan gå i timmar men hittar inget. Modet tilltalar inte mig just nu! Däremot köpte Linda två snygga kavajer som passar henne skit bra. Satt precis och läste SE&HÖR, den tidningen blir bara värre och värre. På framsidan står det att Måns har hittat en ny tjej efter 2 år med Marie, hur tolkr man de? Jo att han har hittat en  ny tjej och att det är slut mellan han och Marie men i själva verket så ska han spela i musikalen Romeo och Julia.. Han har hittat sin Julia.. men hallå!!! Sånt är ju en bart för att man ska köpa den jävla tidningen och ändå ska man på det om och om igen och köpa den.. På tal och tidningar så kommer deten jätte söt liten tjej varje lör och sön och säljer Kvällsposten till oss.. Joa älskar ju Kvällsposten och nu kommer den och knackar på dörren, kan ju inte bli bättre!
Ikväll är det melodifestivalen som alla vet, tycker bara det är lite smått tråkiga bidrag men ska se det hos Emma och Peter och deras nya lägenhet på södra vägen.. kanske lite vin till de? ;)
För dem som såg Let´s dance igår vad tycker ni om att Willy fortfarande är kvar? Tycker det verkar vara huvudämnet i tidningarna tillsammans med melodifestivalen.. Jag tycker det är klock rent att han är kvar! Finns ju ingen bättre underhållning.. Visseligen går det ut på att man ska bli bättre och bättre för varje vecka men han kan ju fortfarande inte dansa...
Nu har man skrivit av sig lite och nu vakna Julia så det är dax och sluta så vi hörs senare!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0