Party!!!

Nu har man lite och skriva... var fyra dagar sen jag skrev.. Julia sover så man kan passa på att skriva här.. Skulle egentligen till Vellinge Blomman och kolla på påskbyn men Emma är sjuk och ville inte smitta Julia med halsont. Omtänksamt!! Men hade Julia fått ont så har hon gått igenom det med. Dem små ska ju få allt möjligt innan ett års åldern. Visste ni att det första året på dagis ska ett barn bli sjukt 15 ggr.. Snacka om att vara borta mycket från jobb hehe.. Det blir stadsparken istället efter att Julia har varit hos sitt första tandläkarbesök kl 13.30.. tycker fortfarande det är roligt.. Hon har en tand!! =) Vi får se om ankorna är ute, hoppas de!!
Helgen har varit helt fantastisk, födelsedagsfest i Dalby för Mac som fyllde 29 år..

Hos dessa två var festen!!
Åkte hem lite för tidigt tyckte jag men roligt va de. Mycket folk och roliga kommentarer, dem flesta vet vad jag pratar om.. =)
Dagen börja med Bowling, vi förlora vår första hemma match, gjorde inte så mycket för vi får ändå kvala.. fick 705, kunde ju ha spelat bättre. Döma satte sitt personbästa på en serie, 259 om jag inte minns fel=)
Sen såg det ut så här, med fördrink hos oss..




Helt fantastiskt!! Sen såg det ut så här!!




MAUD!! Märktes att Älsklingen tyckte om pizzabullar, han hade en sån i handen halva kvällen!! =) Älskar dig..
och sen...


Ricky som har glömt att borsta sina tänder på ett tag!! Vi vet varför!! ;);) hehe

Söndagen bestod av städning av lägenheten medans Joa hämta Julia hos sina föräldrar, och träning på kvällen!!

Måndagen blev de filmkväll hos Linda, såg först spacebuddys med barnen och sen The Box, en film som jag rekommenderar starkt ifall man vill slösa 2 timmar på ingenting hehe.. Tur jag hade ett gott sällskap som gjorde det hela roligare!!

Ikväll blir det äntligen ZUMBA!! Får testa på de eftersom Friskis har det som ett specialpass.. Ska bli jätte roligt!!


hej hopp gummi snopp!!!

Detta inlägget har tagit mig 39 min att göra.. Känner mig som mamma när hon skriver mail, sist tog de 3 timmar hehehe...





Kommentarer
Postat av: Sandrix

Jag ska nog också gå på det ikväll.. Spännande! :)

2010-03-24 @ 11:15:23
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0