Sexparty!!

Då var det dax för sexpartyt ikväll!! Sitter och väntar på att joa och julia ska vakna så jag kan kasta ut dem så man får det lite städat i lägenheten! =) Just nu ligger dem och snarkar ikapp varandra sen en timme tillbaka=) Själv somna jag kl 20 igår kväll och sov 12 timmar framåt.. Var så trött efter dessa dagarna.. men får skylla mig själv! Har druckit två koppar kaffe redan och fler lär det bli.. Till frukost serveras de våfflor, onyttigt jag vet! Men vi hann inte äta igår eftersom Joa var hemma runt halv nio på kvällen.. Så smeten står kvar i kylen och väntar! Sen 15.40 är det match som gäller för mig och det är den sista matchen för säsongen innan kvalen i slutet på april.. Gästerna kommer 18.30... tror det blir en hemmafest efter istället för att sticka ut..!
Nu knacka kvällsposten på dörren.. så roligt att få den hem till dörren på helgerna!!
hörs och störs..

Kommentarer
Postat av: Sandrix

Jag ska dit på måndag :)

2010-03-30 @ 15:58:42
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0