Förvånad=)

Måste säga att jag är väldigt förvånad över att se att man fortfarande har läsare trots att man inte skriver här.. Senast var den 1 april. Så varför sluta nu?
Nu händer det ju mycket i våran liv så man kanske ska börja bli aktiv igen=)
I fredags var vi bjudna till min syster på grillning.. helt underbart.. så roligt att träffa dem och barnen, joa var lite på luret när vi skulle åka hem och det är alltid lika skoj och se.. Julia fick sina asgarv när Elisabeth (min andra syster) fick igång henne..
Min kusin och hennes man var även där och han tog lite bilder..




Någon som vill bli fotad så ställer han upp=)

I lördags var det dax för gubben Johan som fira sin 30 års dag. Joa grilla gris till gästerna och vi andra gick runt och mingla. Börja kl 14 och var därifrån 12 timmar senare. Söta malin kom förbi en runda, innan hon skulle vidare. Söndagen var det bara och gå upp för att gå ner till stan med Julia och se karnevalståget, kallt som tusan var det men roligt var det=) Alla barnen borde få chansen och se det, sån roligt och se deras miner.
Veckan har varit lugn annars, varit i Lödde och handlat lite, idag blir det en tur till stan och kolla på sommarkläder till Julia.. =)
See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0